خلاصه فصلی از کتاب بازاریابی، شامل 9 صفحه و فایل ورد. قیمت عوامل داخلی عوامل خارجی کشش قیمتی تقاضا شیوه های عمومی قیمت گذاری قسمتی از فایل: برداشت های ذهنی مصرف کننده از قیمت و فایده: یک شرکت به هنگام تعیین قیمت باید از دریافت های ذهنی مصرف کننده از قیمت و چگونگی تاثیر این برداشت ها بر تصمیم گیری های مربوط به خرید، آگاهی داشته باشد. قیمت گذاری منطقی و کارآمد، مستلزم آگاهی از میزان مزایایی است که مصرف کنندگان با بدست آوردن کالا نصیبشان می شود. قیمت فروش کالا باید متناسب با مزایایی باشد که ...