در این مقاله مباحث زیر بررسی میشوند: مقدمهای در مورد ژاپن، آمار کلی کشور ژاپن، شناخت فرهنگها در فروش بین المللی، اثر تنوع فرهنگی بر تجارت بین المللی، نقش مذاکرات فروش در تجارت بینالملل، فرآیند مذاکره، اشارهای به فرهنگ ژاپنی، مفهوم آبرو در ژاپن، هماهنگی در جامعه ژاپنی، سلسله مراتب در ژاپن، اقتصاد ژاپن، توسعه اقتصادی ژاپن و علل کلیدی آن، ژاپن سومین اقتصاد بزرگ دنیا، کار گروهی در ژاپن، هدیه دادن، بکهای ارتباطی ژاپنیها، سبکهای پوششی در ژاپن، فرهنگ کسب و کار ...