دانشجو فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,سورس کد و ...)

دانشجو فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,سورس کد و ...)

آموزش ساخت نرم افزار و کتاب اندرویدی بدون برنامه نویسی 100% تضمینی مخصوص ویندوز

آموزش ساخت نرم افزار و کتاب اندرویدی بدون برنامه نویسی 100% تضمینی مخصوص ویندوز حتما بار ها شده با خودتون بگید کاش برنامه نویسی بلد بودم و چند تا برنامه توی بازار یا مارکت های دیگه میزاشتم و کسب درآمد می کردم !!!این حرفی بود که بار ها به خودم می  گفتم چندین بار هم در نت سرچ کردم :: آموزش ساخت کتاب بدون برنامه نویسی اما هیچ نتیجه ی خوبی نداد اما دیگه این مشکل حل شده و ما برای شما برنامه ای رو قرار دادیم که شما میتونید در عرض 5 دقیقه یک اپلیکیشن یا یک برنامه اندرویدی درست کنید بله ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.