دانشجو فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,سورس کد و ...)

دانشجو فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,سورس کد و ...)

عوامل اولویت‌دار تأثیرگذار بر رضایت مشتری در سیستم بانکداری اینترنتی مبتنی بر روابط علت و معلول

اهمیت پذیرش خدمات آنلاین و استفاده از صنعت بانکداری توجه محققان را در دهه گذشته به خود جلب کرده است. در چنین وضعیتی بانک‌ها از خدمات آنلاین برای ارائه آسانی و ایمنی در تراکنش‌های بانکداری اینترنتی برای مشتریان خود فراهم می‌کند. همچنین مطالعه عوامل تأثیرگذار بر رضایت مشتری در سیستم بانکداری اینترنتی از اهمیت زیادی در صنعت بانکداری امروزی برخوردار است. ازاین‌رو، این پژوهش تلاش می‌کند تا عوامل کلیدی تأثیرگذار بر رضایت مشتریان در سیستم بانکداری اینترنتی را به‌منظور اولو ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.