دانشجو فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,سورس کد و ...)

دانشجو فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,سورس کد و ...)

ایجاد وفاداری به نام تجاری در صنعت هواپیمایی

 
برنامه های وفاداری به نام تجاری، به منظور تعامل با مصرف کنندگان جدید و موجود و ایجاد روابط دراز مدت با آنها به اجرا درآمده اند. از آنجا که در طول فصل تعطیلات رقابت ها افزایش پیدا میکنند، شرکت های هواپیمایی تلاش میکنند تا توجه مشتریان را از طریق دادن پاداش و پیشنهادات تخفیف دار جلب نمایند. با این حال، با افزایش دسترسی به اطلاعات قیمت ها و بررسی آنها، وفاداری به نام تجاری کاهش یافته است. آن دسته از مسافرانی که بخشی از برنامه های وفاداری بوده و امتیازات اعتباری خود را نقد نموده ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.